Linkblog

Archívum

Emberek és Állatok

Célom az emberek, emberi tulajdonságok kielemzése. Miért állatok? Mert az ember sokszor nem igazán különül el az állati fajoktól, sőt.. az állat sok esetben megértőbbnek és értelmesebbnek bizonyul. :) Ezen kívül sok egyéb gondolatomat fogom kifejteni, amiket már rééég ki akartam :D Kellemes blog olvasást ! :)

Friss topikok

  • doocongoc: @Liuthy: miért vesz fel egy stílust, csupán a látszat kedvéért? ennek mi értelme van? "belül megma... (2010.10.13. 21:28) Tornacsuka vagy konzervcipő?

Első, bemutatkozás, stb...

Liuthy 2010.10.12. 20:15

Nos, első poszt, mit is írhat ilyenkor az ember? 17 éves vagyok, jelenleg Budapesten tanulok, még a mostanin kívül 1 évem van az érettségiig. Miért is jött létre a blog? A blogírás gondolata már régen foglalkoztat, van pár olyan blog amit rendszeresen nézek, és szeretek, és szeretnék egy hasonlóan kellemes, jó színvonalú blogot készíteni. Főleg emberi tulajdonságokról, viselkedésről, reakciókról fogok írni, de aki rendszeresen figyelemmel követi majd a blogomat az megismerkedhet egyedi zenei ízlésemmel, az én embei vonásaimmal, ergo szinte mindennel ami engem azzá tesz ami vagyok. :) Nem lesz különösebb rendszere a posztok sűrűségének, ha olyanom támad akkor írok egy nap többet is, ha meg lusta vagyok, vagy csak semmi érdekes nem történik amit meg szeretnék osztani, akkor napokig semmi újdonság nem lesz.

No, így bevezetőnek szerintem ennyi bőven elég, még talán sok is :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://emberekesallatok.blog.hu/api/trackback/id/tr572366477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása